dijous, 2 de setembre del 2010

Que mai falti una muntanya als teus somnis

"Decir que he sido feliz en este viaje no sería exacto; ha habido ratos buenos y otros muy duros, y la persona que caminaba era la misma en USA, en Perú o Pamplona. Simplemente, durante siete meses he tenido la satisfacción de elegir mis pasos, de vivir como quiero vivir, que me interesa mucho más que ser feliz. Que nunca falte una montaña en tus sueños."


"Bájame una Estrella", Miriam García Pascual



Serra del Cadí, desembre del 2009

2 comentaris:

  1. Hola Lluís, el teu pare m'ha passat el teu blog i m'hi he passejat una mica, està molt bé, ara a mantenir-lo! no t'enrecordaràs de mí, però soc el Jaume de la colla del CAS que fèiem esquí de muntanya, amb tú havíem coincidit alguna vegada.
    Amb el teu pare hem fet força feina als Alps Marítims, ja t'h0 haurà comentat no?

    ResponElimina
  2. Hola! suposo que ets el Jaume Planell, ja me'n recordo ja de quan vaig començar amb l'esquí de muntanya fa un munt d'anys a la UES... no tenia ni idea d'on em posava jeje...
    El pare ja em va comentar la sortida als Alps. Aviam si algun dia coincidim a la muntanya, em faria molta il·lusió.
    Una abraaçda,
    Lluís

    ResponElimina